17/7/17

Τα πάντα για την υγιεινή διατροφή στον εργασιακό χώρο

Πώς να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής?

Το να κάνετε υγιεινές διατροφικές επιλογές σε καθημερινή βάση δεν είναι τόσο δύσκολο. Για την ακρίβεια η ένταξη υγιεινής διατροφικής στρατηγικής & υγιεινού διατροφικού πλάνου στον εργασιακό χώρο μπορεί να λειτουργήσει θαυμάσια. Το μόνο που πρέπει να γίνει είναι να ενθαρρύνετε την αντίληψη ενός υγιεινού τρόπου ζωής ανάμεσα στους εργαζόμενους.

Ας κατανοήσουμε που πρέπει να εστιάζει ένα υγιεινό διατροφικό πλάνο.

• Να τρώτε τουλάχιστον ένα σκούρο πράσινο κι ένα πορτοκαλί λαχανικό κάθε μέρα.
• Να τρώτε φρούτα αντί να επιλέγετε κάποιο χυμό.
• Προσθέστε στη διατροφή σας προϊόντα δημητριακών με χαμηλά λιπαρά και λιγότερη ζάχαρη κι αλάτι.
• Είναι πολύ καλό να έχετε εναλλακτικές του κρέατος όπως φασόλια, φακές και τόφου.
• Το ψάρι είναι πολύ σημαντικό. Προσπαθήστε να τρώτε δύο καλές μερίδες ψαριού κάθε εβδομάδα.
• Σιγουρευτείτε ότι ξεδιψάτε με νερό. Μην πίνετε ανθρακούχα ποτά ή ποτά που περιέχουν ζάχαρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου